Friday 6 September 2013

wanita bersalin

Assalammualaikum sesiapa yang membaca apa yang saya tulis ini,sesiapa yang berkahwin dam mendapat anak pasti ibunya begitu gembira sekali kerana anaknya itu akan menolongnya apabila besar.Ibu saya telah melahirkan anak perempuan.Ibu saya sungguh gembira kerana mendapat anak baru.Saya juga gembira apabila mendapat adik perempuan yang baru.Ibu saya bersalin pada pagi ini pukul pukul 3 pagi.Pada tengah hari ini saya akan melawat ibu saya di hospital serdang.Itu sahaja ynag saya tulis untuk hari ini.
Terima kaseh...Laen kali baca lagi.

3 comments:

  1. Waalaikumussalam dik..
    Tahniah dik sebab mendapat adik perempuan baru. Mesti ibu guna set bersalin yang best masa berpantang dulu kan?

    ReplyDelete
  2. Tahniah dik!! mesti ibu guna set bersalin shaklee kan? hihihi

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Jangan lupa comment yer.. Peace